يکشنبه 6 بهمن 1398
En Fa
تاریخ : شنبه 23 آذر 1398
کد 95926

بابایی: مهم ترین وظیفه روابط عمومی‌ها بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اهمیت انتخابات دوم اسفندماه بر نقش و وظیفه روابط عمومی ها جهت بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، امین بابایی در جلسه مشترک مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: رشد 25 درصدی ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نوید مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی را می‌دهد.
 
وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان با انواع توطئه‌ها و نقشه ها به دنبال ضربه زدن و فشار اقتصادی به جمهوری اسلامی هستند مردم با آگاهی و بصیرت و حضور حداکثری در انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند.
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بیان کرد: در استان تهران 6 حوزه انتخابیه اصلی در تهران، شهریار، رباط کریم، دماوند، ورامین و پاکدشت تعیین شده و در کنار آن حوزه‌های فرعی تعریف شده که عملکرد خوبی داشتند.
 
بابایی با بیان اینکه عملکرد حوزه های تهران، ورامین، شهریار و دماوند به عنوان حوزه های اصلی در حوزه اطلاع رسانی بسیار چشمگیر است گفت: در زمینه انتخابات روابط عمومی ها باید فعال‌تر عمل کنند تا فضای شهرستان‌ها به لحاظ بصری رنگ و بوی انتخابات به خود بگیرد.
 
وی سپس تصریح کرد: ماهیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات شاید تحت تاثیر برخی مشکلات اقتصادی قرار گیرد اما مردم نشان دادند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند، از اینرو امروز مهم ترین وظیفه  روابط عمومی ها بسترسازی و تبیین خدمات دولت برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
 
 
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران سپس با اشاره به لزوم معرفی ظرفیت‌های استان تهران در رسانه ملی تأکید کرد: برای معرفی ظرفیت شهرستان های استان تهران از رسانه ملی برنامه داریم و اقدامات لازم در این زمینه پیگیری می‌شود.
 
بابایی به ضرورت نوآوری در عرصه اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: در شرایطی که فضای مجازی اهمیت مضاعفی پیدا کرد حضور موثر در این فضا با نوآوری و ایده‌های خلاق در قالب اینفوگرافی، موشن‌گرافی و غیره نقش موثری در جذب مخاطب دارد.
 
وی همچنین تصریح کرد: پایش روزانه  عملکرد روابط عمومی ها و دستگاه های اجرایی در استان تهران در دستورکار قرار دارد و بر این اساس عملکرد روابط عمومی های فرمانداری های استان تهران در سه گروه برخوردار، نیمه برخوردار و کم برخوردار مورد سنجش قرار می‌گیرد.
 
انتهای پیام/
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 23 آذر 1398
  • ساعت 01
  • توسط مجتبی کریمی
  • تعداد بازدید 93