تاریخ : چهارشنبه 19 تير 1398
کد 79365

امیری خبر داد:

ثبت 450 تماس با سامانه 137 شهرداری پیشوا در سال جاری

شهردار پیشوا گفت: در سه ماه ابتدای سال جاری 450 تماس با سامانه 137 شهرداری برقرار شده است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، حکمت امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت شهروندان سامانه 137 شهرداری به صورت 24 ساعته آمادگی دریافت نظرات و بیان مشکلات مردم در حوزه شهری را دارد.
  
شهردار پیشوا گفت: در سه ماهه ابتدای سال جاری حدود ۴۵۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری پیشوا به ثبت رسیده است.
 
وی بیان کرد: موضوعاتی مانند لکه گیری آسفالت، لایروبی انهار، سد معبر، جمع آوری زباله، نخاله و نظافت و سگ های ولگرد از جمله مطالبات مردم در تماس با واحد ارتباط مردمی شهرداری بوده است.
 
امیری با اشاره به اینکه در حال حاضر تقویت سامانه 137 در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: این سامانه به مدیران شهرداری کمک می کند تا آشنایی بیشتری با مسائل و به ویژه نظرات و سلایق شهروندان پیدا کرده و پروژه های شهری را بر اساس نیازهای آنان طراحی و اجرا کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: سامانه 137 کانالی برای ارتباط مستقیم مردم با شهرداری و مشارکت در ارائه خدمات بهتر در حوزه مدیریت شهری است و همه واحدهای شهرداری موظف به اقدام جدی جهت رفع سریع مشکلات مطرح شده در تماس با این سامانه هستند.
آلبوم تصاویرثبت 450 تماس با سامانه 137 شهرداری پیشوا در سال جاری

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 19 تير 1398
  • ساعت 13
  • توسط فرمانداری پیشوا فاطمه میرزائی
  • تعداد بازدید 56
  • واحد ارجاع دهنده فرمانداری پیشوا