تاریخ : چهارشنبه 14 آذر 1397
کد 63436

سیاست اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در راستای تحقق دولت الکترونیک

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از سیاستها و برنامه های این اداره کل در راستای تحقق شهر هوشمند و دولت الکترونیک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران؛ احمد زینلی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه بیش از 70 درصد از متقاضیان و ارباب رجوع این اداره کل مرتبط با حوزه املاک و حقوقی هستند، در صدد برآمدیم طی سال جدید ساز و کارهایی برای کاهش تردد شهروندان و تحقق فرآیندهایی از طریق الکترونیک پیش بینی، برنامه ریزی و اجرایی نماییم که تاکنون در دو حوزه دبیرخانه و کمیسیون ماده 12 بستر این کار محقق شده است.
زینلی با تصریح این مطلب که حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی از تمام پیشنهادات مدیران و کارشناسان برای تحقق سایر فرآیندهای ممکن در بستر الکترونیک استقبال می کند، افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به آدرس: http://tehran.mrud.ir (قسمت منوی بالای سایت- خدمات شهروندی- استعلامات نوعیت اراضی) و یا (پی گیری مکاتبات و پرونده اداری) بدون مراجعه حضوری نسبت به ارسال فایلهای درخواستی و یا پی گیری سایر موارد کاری و حقوقی خود اقدام نمایند.
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 14 آذر 1397
  • ساعت 11
  • توسط راه و شهرسازی
  • تعداد بازدید 5