Aa
پنجشنبه 2 بهمن 1399
En Fa
تاریخ : چهارشنبه 24 دي 1399
کد 124235

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت پاسخگوی هموطنان شد

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران صبح روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه با حضور در سامانه ارتباط مردم با دولت "سامد" (تلفن۱۱۱) پاسخگوی مطالبات مردم در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بود.»
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران، پرهام جانفشان روز چهارشنبه 24 دی ماه 99، پس از شنیدن مشکلات  فعالین گردشگری در ثبت اطلاعات در سامانه‌های گردشگری از جمله جانا برای دریافت تسهیلات بانکی ویژه بنگاه‌های آسیب دیده از بیماری کرونا قول مساعد برای پیگیری حل این مشکل را داد.‌»
او تاکید کرد: «کارشناسان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران موظف به  پاسخگوی مطالبات مراجعین در کمال شفافیت و تسریع در پاسخگویی به مطالبات مردمی‌هستند.»
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 24 دي 1399
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی فرمانداری تهران1
  • تعداد بازدید 56
  • واحد ارجاع دهنده فرمانداری تهران