يکشنبه 10 فروردين 1399
En Fa
تاریخ : شنبه 3 اسفند 1398
کد 102612

مدیردفتر خدمات مشترکین فوق توزیع و مدیریت مصرف تاکید کرد:

پاسخگویی به همه ی تقاضاهای تامین برق از سوی شرکت برق منطقه ای تهران

مدیردفتر خدمات مشترکین فوق توزیع و مدیریت مصرف شرکت برق منطقه ای تهران : علیرغم تنگناهاي موجود ، مشکلات و کمبودها ، تاکنون هیچ یک از تقاضاهای تامین برق متقاضيان بدون جواب نگذاشته و پاسخگوی نیازهای متقاضيان و مشترکان بوده است .
به گزارش پایگاه خبری برق منطقه‌ای تهران(تابش)، رضا فلاحتکار "مدیردفتر خدمات مشترکین فوق توزیع و مدیریت مصرف شرکت برق منطقه ای تهران" در گفتگو با تيم خبري دفتر روابط عمومي، در تشریح عملکرد این دفتر طی سال گذشته و برنامه‌های آینده آن با اشاره به موضوع تحریم ها ومشکلات پیش آمده عنوان داشت: برق منطقه ای تهران علیرغم تنگناهاي موجود ، مشکلات و کمبودها ، تاکنون هیچ یک از تقاضاهای تامین برق متقاضيان را بدون جواب نگذاشته و پاسخگوی نیازهای متقاضيان ومشترکان بوده است .
بنابراین گزارش فلاحتکار با اشاره به حوزه کاری گروه خدمات مشترکین این دفتر گفت: حدود ۱۰ میلیارد تومان از بدهی های مشترکین به صنعت برق از طریق تهاتر با محصول سیمان تسويه شده است .ضمن آنكه جهت بررسي تامين برق متقاضيان ديماندي شركت‌هاي توزيع و متقاضيان برق منطقه‌اي تهران ،جلسه كميسيون مصارف عمده برق تهران بصورت هفتگي تشكيل مي‌گردد.
 وی در ادامه با تشریح اقدامات شاخص انجام شده در حوزه گروه کاری مدیریت مصرف این دفتر عنوان کرد: یکی از اقدامات شاخص این دفتر، قرائت برخط ( آنلاین) شاخص های کیفیت توان برق مصرفی مشترکین علاوه بر انرژی مصرفی بوده است.
مدیر این دفتردر پایان اظهار داشت: با توجه به رشد مصرف در صنعت برق و تمهیدات شرکت مادر تخصصی توانیر در راستای همکاری مشترکان، برق منطقه ای تهران نیز برای پایداری شبکه سراسری در تابستان سال 1399 از ابتدای دی­ماه سال جاری اقداماتی را در جهت اجرای طرح های کاهش پیک بار آغاز کرده است.
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 3 اسفند 1398
  • ساعت 15
  • توسط شرکت برق منطقه ای تهران
  • تعداد بازدید 64